Támogató Központ

Cikkek: Minden kategória

iTraining – Ismerje meg bizhub portfóliónk működését!
iTraining oldalunkon teljes bizhub portfóliónk esetében elérhetők rövid videók, amelyek segítenek a nyomtatás/karbantartás kapcsán. iTraining oldalunkat az alábbi linken érheti el: https://itraining.konicaminolta.eu/ Az...
További részletek
Digitális üzleti megoldások
Mostantól a Termékek menüpont alatt nem csak Konica Minolta eszközeit van lehetősége listázni, hanem szerződött üzleti megoldásait is megtekintheti, illetve...
További részletek
Elérhető új funkció: Szerződések listázása
Megjelent a weboldalon egy új funkció, melynek köszönhetően a Konica Minolta-val kötött gépekre és üzleti megoldásokra vontakozó szerződéseit teljes lista...
További részletek

GYIK: Minden kategória

Értesítések
E-számla

Hogyan értelmezzem a számláimat?
Segítség talál az alábbi linken a Konica Minolta által kiállított számlák könnyebb megértéséhez
Számlamagyarázó | KONICA MINOLTA
 

 
Eszköz adminisztráció
Eszköz áthelyezési kérelem indítása
Eszközeinek telephelyi átköltöztetési igényét az eCommerce portálon is elindíthatja.
A Temékek / Gépek menüpontot kiválasztva keresse ki a listából annak az eszköznek a gépkódját, amellyel kapcsolatban az áthelyezési kérelmet el szeretné indítani. A gépkód mellett található három pöttyre kattintva válassza ki a Részletek megjelenítése lehetőséget, majd a gép adatlapján keresse meg a Telephely csempét. Az Áthelyezési kérelem gombra kattintva lehetősége van az eszköz telephelyen belüli címének aktualizálására, illetve a tényleges költöztetés indítására.
A 3 lépcsős folyamat során az eszköz jelenlegi helyét és a cél helyszín adatait és ehhez tartozó, a szállítóknak releváns információkat szükséges megadni. Mindenhol lehetőség van meglévő és egyszeri kapcsolattartót is rögzíteni.
A harmadik pontban kérjük adja meg a beüzemeléshez szükséges informatikai adatokat és a szállítással kapcsolatos részleteket.
Az összes adat kitöltését követően van lehetőség elküldeni az igényt, amely a Konica Minolta ügyfélszolgálatához kerül, akik a feldolgozást követően jelentkeznek a megadott kapcsolattartónál.
Eszköz áthelyezési kérelem indítása
Eszközeinek telephelyi átköltöztetési igényét az eCommerce portálon is elindíthatja.
A Temékek / Gépek menüpontot kiválasztva keresse ki a listából annak az eszköznek a gépkódját, amellyel kapcsolatban az áthelyezési kérelmet el szeretné indítani. A gépkód mellett található három pöttyre kattintva válassza ki a Részletek megjelenítése lehetőséget, majd a gép adatlapján keresse meg a Telephely csempét. Az Áthelyezési kérelem gombra kattintva lehetősége van az eszköz telephelyen belüli címének aktualizálására, illetve a tényleges költöztetés indítására.
A 3 lépcsős folyamat során az eszköz jelenlegi helyét és a cél helyszín adatait és ehhez tartozó, a szállítóknak releváns információkat szükséges megadni. Mindenhol lehetőség van meglévő és egyszeri kapcsolattartót is rögzíteni.
A harmadik pontban kérjük adja meg a beüzemeléshez szükséges informatikai adatokat és a szállítással kapcsolatos részleteket.
Az összes adat kitöltését követően van lehetőség elküldeni az igényt, amely a Konica Minolta ügyfélszolgálatához kerül, akik a feldolgozást követően jelentkeznek a megadott kapcsolattartónál.
Eszköz készletellenőrzése/ frissítése
A Termékek/gépek menüpontra kattintva, majd a listából kiválasztva a kívánt eszközt, kattintson a három pöttyöt tartalmazó ikonra, majd válassza a Részletek megjelenítése lehetőséget.
 
Az eszköz adatlapján az oldal közepére navigálva látható a Készlet az eszköz mellett információs cikk.
 
pool.png
 
Az eszköz adatlapjának ezen része szolgál a készlet mellett található tartalék kellék információk ellenőrzésére.
Amennyiben az adatok nem megfelelőek, a valós készletről információt küldhet a Konica Minolta részére az aktuális készletszint szerkesztése segítségével.
 
Az Automatikus készletfeltöltés oszlop mutatja, hogy van-e az eszközön távfelügyelet, igen esetén az automatikus folyamat segíti a kellékrendelést.
 
A pool mennyiség beállítás a következő módon értelmezhető
 
Amennyiben Ön nem rendelkezik tartalék toner szerződéssel:
Újrarendelési pont: -1 – ha ennyire csökken, ekkor indul a távfelügyeleti jelzés és a toner rendelése
Maximális mennyiség: 0 – ennyire kell visszatölteni
Aktuális készletszint: 0 – az eszköz mellett található aktuális tonerek mennyisége, amelybe nem számolódik bele az eszközben jelenleg használatban lévő festékkazetta.
 
Amennyiben Ön rendelkezik tartalék toner szerződéssel, a helyes beállítási értékek a következők:
Újrarendelési pont: 0
Maximális mennyiség: 1
Aktuális készletszint: 1
 
Aktuális készletszint szerkesztése:
Abban az esetben, ha a fent részletezett beállítások nem a valóságot tükrözik, és több vagy kevesebb toner található eszköze mellett, a készletszint szerkesztéssel van lehetősége jelezni számunkra a valós fizikai készletet.
Kattintson a szerkesztésre és módosítsa a számot a valós értékre. A jelzett készletre egy üzenet generálódik amely ügyfélszolgálatunkra érkezi be, ezt követően kollégáink felülvizsgálják és javítják a készletszámot.
GYIK
Hulladékkezelési információk
Hulladékkezelés információk
Az Európai Unió által szabályozott hulladékhasznosítási és -kezelési szabályok alapján, az új
jogszabályoknak történő megfelelés érdekében a vállalatoknak kiemelt szerepet kell vállalniuk az általuk
gyártott termékek után keletkező hulladékok kezelésében.
 
Ügyfeleink részére a vecsési telephelyünkön hulladékok átvételére dedikált területet
különítettünk el, ahol a Konica Minolta Magyarország alkalmazottjának jelezve szelektíven adhatják le a
Konica Minolta Magyarországtól vásárolt és általa karbantartott termékekből és azok csomagolásából származó
hulladékot.
A válogatott hulladék átvétele a vecsési telephelyünkön díjmentes, a kijelölt időpontokról, díjszabásról és további részletekről a
az alábbi linken tájékozódhat:
 
ESG: Environmental, Social & Governance | KONICA MINOLTA
Jogosultságok
Kapcsolatfelvételi űrlap
Hol találom a kapcsolatfelvételi űrlapot?
A kapcsolatfelvételi űrlap segítségével tudja a legkönnyebben ügyfélszolgálatunkra elküldeni kérését/kérdését/észrevételét.
Az űrlap az eCommerce felületén két helyről érhető el.
1. A GYIK menüpont kiválasztását követően a jobb felső sarokban találja az űrlapot.
2. Belépést követően az oldal aljára navigálással a láblécben második kattintható menüpontként érheti el az űrlapot.
Kellékanyag rendelés folyamata
Regisztráció
Számlálóállások
 
 
Hogyan tudom eszközeim nyomtatási szokásait monitorozni?
Számlálóállások bejelentésein túl lehetősége van gépparkja nyomtatási statisztikájának megtekintésére, illetve az adatok importálására is lehetősége van.
A Számlálóállások / Nyomtatási statisztikák menüpont alatt válassza ki pipálással az adott eszközöket vagy egy korábban beállított eszközcsoportot a kívánt adatok behívásához.
Hogyan tudom eszközeim számlálóállását leolvasni?
Az alábbi linken található dokumentum segítséget nyújt Önnek az eszközén számlálóállás leolvasásában:

Szamlalo-leolvasasi-segedlet-2023
Szervizigény bejelentése
Távfelügyelet
Hogyan érzékeli a távfelügyeleti rendszer az eszköz festékhasználatát?
PrintFleet távfelügyeleti rendszerbe kötött eszköze a festék fogyás szintjét figyeli. Amikor a 15%-os értéket eléri, akkor a távfelügyeleti rendszerbe jelzést küld, amely továbbítja az új toner rendelési igényt vállalatirányítási rendszerünknek.
CSRC kapcsolat esetén a készülék kijelzőjén megjelenő „near empty”/ „hamarosan kifogy a festék” toner riasztást továbbítja és ekkor indul a tonerszállítási folyamat. Ez géptipustól és beállítástól függően 2-5% körül történik.
 
Abban az esetben, ha 3 napon túl sem érkezik meg a szükséges toner, kérjük haladéktalanul vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot.
Honnan tudom hogy az eszközöm kommunikál-e a távfelügyeleti rendszerrel?
A Termékek / Gépek menüpont alatt lehetősége van távfelügyeleti szűrőt is beállítani.
Amennyiben azt tapasztalja hogy eszköze nem kommunikál a távfelügyeleti rendszerrel, kérjük jelezze ezt ügyfélszolgálatunknak a Kapcsolatelvételi űrlap kitöltésével.
Jellemzően előforduló problémák a távfelügyeleti rendszer működésében
A Konica Minolta által küldött tonerek eszközökre dedikálódnak. Kérjük, a kézhez kapott tonert abba az eszközbe helyezzék bele, amelyhez dedikáltan kiküldésre került (a csomag szállítólevelén minden esetben feltüntetésre kerül az eszköz gépkódja, amely segíti a beazonosítást), mert ha más eszközbe kerül egy nem ahhoz dedikált toner, az felborítja a távfelügyelet megfelelő működését.
 
Kérjük a festékkazettákat ne rázzák meg, mert a kivett és visszahelyezett toner felrázást követően hibás festék fogyási adatokat fog továbbítani a távfelügyeleti rendszernek, amely negatív hatással lehet a toner rendelési beállításokra.
 
Kérjük csak akkor cseréljen tonert, amikor teljesen kifogy a festék, és az eszközön a toner üres jelzést látja.
 
Kérjük minden esetben bekapcsolt állapotban cserélje ki a kifogyott festékkazettát, ellenkező esetben a távfelügyelet nem fogja megfelelően érzékelni az új toner jelenlétét.

Kapcsolatfelvételi űrlap